vrijdag 27 april 2018

Kinder poncho van scheepjes softfun

                                 Ik had nog diverse kleuren van scheepjes softfun liggen
                                       en wist eigenlijk niet wat ik er van maken zou.


                                          Na er lang over na gedacht te hebben,
                                       heb ik toch maar besloten om er weer eens
                                                      een kinderponcho van te maken.






                               De maat is een beetje op de gok , ik schat zo maat 116/122.
                                      Deze gaat dan in december mee naar de kerst beurs.
                                                      Je kan het maar op tijd klaar hebben.




                                Het patroon dat ik hiervoor heb gebruikt, staat hieronder.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten