donderdag 5 april 2018

Gehaakte potjes boek BizzyBee Potjes haken.

                             Het is al weer n maand gelede dat ik iets op mijn blog heb gezet.


                                                     Het is ook niet dat ik niks heb gehaakt,
                                 maar het in elkaar zetten daar heb ik nog geen tijd voor gehad.
 
               En dat is jammer want daar zaten ook de paaspotjes bij, helaas dan volgend jaar maar.


                                   Ik heb het leuke boekje van Klaske van de Bij gekocht,
                               dus tussen de bedrijven door wel het een en ander af gehaakt.






                   Nu nog vast naaien en plakken, maar dat ga ik niet allemaal tegelijk doen natuurlijk.
                                                  En dan moet ik ook nog de labels maken.


                                                               Heb dus nog genoeg te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten