donderdag 29 december 2016

Laatste dag van de cal.


                                 Vandaag is het de laatste dag van de Cal,
                        en ik weet nu al zeker dat ik er nog meer ga maken.

          Tenminste als mijn schouder het toelaat, doet veel pijn op 't moment.


               Klaar, geen franjes gedaan en de bloemen weet ik ook nog niet.
                             Dit is tevens ook mijn laatste project van dit jaar.

                              Met dank aan Ester Meijer voor het patroon,
               en Wendy Rademaker voor de goede uitleg in haar filmpjes op you tube.

                                       Tsjonge, Wat ben ik apetrots op mezelf.

                   Als jullie ook zo'n mooie col willen haken , kijk dan even op:

https://www.facebook.com/groups/222997278146970/permalink/227747781005253/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten