vrijdag 23 december 2016

Begin van de Cal

Vandaag begin ik met de cal van Esther Meijer en Wendy Rademaker.

           Het is een super mooie col , had de tekst van Esther ergens opgeslagen,
                 maar de Esmeij's Dutch scarf in een cal is natuurlijk nog beter.

                                       Hieronder de col van Esther.

https://www.facebook.com/groups/222997278146970/permalink/226040984509266/


                                           De cal is 7 dagen haken.
                                              Iedere dag 5 toeren.

                                 Ik heb hiervoor de Royal gebruikt van de zeeman.

                                   Dit is mijn werk van vandaag, tevreden.

Benodigdheden zijn 4 bollen Royal van de Zeeman of ongeveer 960m garen ...
 Gehaakt met  haaknaald 6
De lengte van de sjaal moet ongeveer 1.20m zijn , in ieder gevel niet korter dan 1.10m vanwege het vouwen van de sjaal.
 

                                  Ik was eigenlijk nog met iets anders bezig,
                maar de uil waar ik aan begonnen was,moet nu maar even wachten.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten