maandag 22 september 2014

Simba ....het vervolg

                     Even een kijkje laten nemen van de vorderingen van Simba.
                         
                         

                                          Voorpoten Simba gehaakt en  op
                                         17 sept. Achterpoten van Simba af
                             en op 18 sept aan oor begonnen, was af op 21 sept.
                                        behalve het zwarte randje.


                                  Tussendoor nog wel andere dingetjes gedaan.

                        Op 13 sept. Lijfje van de BIJ van Den Dennis veranderd.
                       Ik vond het lijf veel te klein naar verhouding van het hoofd.
         Maar omdat ik dat dus veranderen wil, heb ik er weer een nieuw projectje bij.
                      Van het kleine lijfje maak ik dan maar een bungel BIJ.
                                                    En zo blijf je wel bezig.

                 Ik moet zeggen dat ik even genoeg heb van Simba , er staan veel foutjes in.

                                      Bij de ogen klopt er helemaal niks van.
De helft staat er niet op, dus had ik 1 oog al tig keer gehaakt voordat ik er uiteindelijk achterkwam, dat er een regel verwisseld is en dan klopt het aantal steken nog niet.
                                                  Je word er moedeloos van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten