maandag 8 september 2014

Begonnen aan....Simba

                            Vandaag ben ik begonnen met het haken van Simba.
                          Ben zelf heel benieuwd, want het is een vertaald patroon.
                              Ik denk Russisch, en het staat heel raar omschreven.

                                             Op 8 september was de kop af.
                    Er stonden wel een paar foutjes in, maar daar kon ik wel uitkomen.

 

                                         Daarna ben ik aan een voet begonnen.

                               En tussendoor heb ik nog wat kleine dingetjes afgemaakt,
                                                    zoals de kerstbal en het konijn.
                                       
                             
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten