woensdag 12 maart 2014

Hond Bruno

                       Met deze mooie hond ben ik een tijdje geleden al begonnen.
                     En toen had ik weer de goede kleur en maat van de oogjes niet.
               Dus moest ik die weer ff  bestellen, duurde ook weer even voordat ik ze had.

              Op zich was dat niet zo erg, want ik was tegelijk met een paar dingen bezig.
                                            
                    Maar eindelijk is ie dan klaar en t is een prachtige knuffel geworden.
                                


                                     
                                      Ik heb er met tussenpozen aan gewerkt.

 
Hij kijkt ook echt slaperig.

 
Het patroon van Bruno komt uit het boek Zoomigurumi 2.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten