maandag 10 maart 2014

Boek: Prettig gestoorde Amigurumi's van Den Dennis

                   Weekendje Antwerpen geweest, geweldig weer , echt geboft.
                                            
                                              En wat kwam ik daar tegen?
                                             
                                             Het allernieuwste haakboek:

                             Prettig gestoorde Amigurumi's van Den Dennis.
 


                                        Heb het ook maar gelijk mee genomen.
 Komt niet zó vaak voor dat ik het haakboek van te voren kan bekijken.
Meestal moet ik ze bestellen bij de boekhandel en dan weet je niet of er wel iets in staat wat leuk is. En als het tegenvalt kun je niet zeggen, ik hoef het niet.
                                  Tenminste in de boekhandel waar ik woon niet.

                                    Maar in dit boek staan prachtige patronen in.

 


                                       
                                     Voor meer foto's zie onderstaande link.

                http://echt-studio.blogspot.nl/2014/01/dendennis-in-house.html

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten