maandag 4 mei 2020

Ziekenhuis beertje/ Frontline Hero Bear

                Oma kun jij dit beertje maken, vroeg Sven mijn oudste kleinzoon.

                                 En natuurlijk moest Luuk er toen ook een.

                                            
                                    Ik had ze wel al heel vaak voorbij zien komen, 
                              dus ff gezocht en het patroon is van Yarn it en darn it.

                                               Dus Oma aan de slag.

                            2 ziekenhuis beertjes voor mijn 2 kleinzoons klaar.



                                           Vind ze superleuk geworden.


                                                       

                                        Later toen ik er al aan begonnen was, 
                 zag ik het patroon bij eenmooigebaar in het nederlands vertaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten