maandag 3 juli 2017

Carnival rose sjaal 2

                                 Eindelijk is de Carnival rose sjaal dan helemaal af.


Heeft even geduurd omdat ik van het groene garen niet genoeg had om de 2 toeren te haken.


Ik had zelf nog 2 bolletjes van ander garen dat er in voorkomt, dus heb ik 't zo opgelost.


                   Het begin van de sjaal/ omslagdoek had ik al in een ander blog geplaatst.


                            Op  de foto hieronder is de omslagdoek af , met de franjes eraan.




                               Hieronder zie je de Carnival rose sjaal zonder de franjes eraan.




                           




Ik vond 'm al mooi toen ik het voorbeeld zag, en nu ik heb  gehaakt vind ik 'm super mooi.


                                          Pakket heb ik besteld bij Tante Roos.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten