donderdag 4 mei 2017

Vrolijk wintersetje gehaakt van Nady's Creaties

                    Toch nog maar weer een   setje gehaakt van sjaal, muts en vingerloze handschoenen.


                                       Het is het 2e setje dat ik gehaakt heb en is een patroon van :


                                                  Vrolijk wintersetje gehaakt van Nady's Creaties .


                                                                      Zooo leuk om te doen.






                               Eigenlijk ben ik nog steeds met de sjaal van Tante Roos bezig,
                                maar omdat mijn garen op was en ik de juiste lengte niet had,
                                      wist ik niet zo goed of ik m zo zou laten, of n bol bijkopen.


                                                                   Vervelend, natuurlijk.
           Dit was een pakket en dan behoor je wel genoeg garen te hebben, of je nu los of vast haakt.
                     Op Facebook had ik bij iemand gelezen, die hetzelfde probleem had als ik.


                             Uiteindelijk heb ik er voor gekozen om toch maar n extra bol te bestellen, en
                                               die moest dan natuurlijk hetzelfde verfbad hebben.


                       Ik heb wel even wat internet winkels moeten vragen, maar is me uiteindelijk gelukt.
                                             Nadeel hiervan is dat je veel meer besteld natuurlijk.
                                                          


                           Zit op het garen te wachten, zodat ik de stardust sjaal dan eindelijk kan afmaken.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten