zondag 5 maart 2017

Col sjaal gehaakt

                               Deze leuke col heb ik tussen andere projecten  door gehaakt,
                                                       van garen wat ik nog had liggen.


                         Ik vond het garen niet zo fijn haken, maar goed heb 'm toch af gekregen.


                                                    




                                                          En dat moest ook van mij zelf,
                                               want er komt week een hele leuke CAL aan.


                                                 Daar ga ik zeer zeker weer aan mee doen.


                        Bij een crochet along  krijg je een paar dagen een gedeelte van een patroon,
                                                      en dan kun je  daar met mee haken.


                                                                Superleuk om te doen.


                                                     Leuke kleurtjes vind ik het wel.


                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten