dinsdag 18 oktober 2016

2 Poncho's

                        Eindelijk zijn ze de klaar, mijn 2 Boho poncho's.




                         Ik ben in mei ongeveer met de roze begonnen,
                               en heb 'm zeker 6 keer moeten uithalen.

         Iedere keer klopte mijn telling niet, dus ben ik er een poosje mee gestopt.


                      Had er dus op n gegeven moment echt genoeg van.

       Na een hele poos heb ik m toen toch maar weer eens te voorschijn gehaald.

                                 Nog maar weer eens een poging wagen.
               En als t nu weer niet klopt met de telling, dan haal ik m helemaal uit.

                 Het is toch n heel duidelijk patroon, dus waarom lukte mij dat niet.

              Maar..... zoals je ziet is het uiteindelijk toch goed gekomen, gelukkig.

                       Toen dacht ik, laat ik er nog maar eens een haken,
                                 kijken of het nu wel in een keer lukt.

                                 Dat lukte in ieder gevel beter dan de eerste,
                        daarom was deze ook het eerste af, met franjes en al.
                          Kan niet zeggen dat ik dat nu zo'n leuk werkje vond.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten