woensdag 14 september 2016

2 knuffels

                       Heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik ze dan af.

                    Een vriendin van mij was begonnen aan haar eerste knuffeltje,
                                               en was al redelijk ver ermee,
                               maar helaas heeft ze het niet meer af kunnen maken.


                        En belofte maakt schuld, had beloofd om ze af te maken,
                                                    en heb het met liefde gedaan.

                                                  
                                                  De olifant van Annemie.

 
Pakket van de Hema met acryl garen.
 
Het pakket van de aap heb ik ook gemaakt.
 
Alleen heb ik hier katoenen garen gebruikt,
omdat ik dat persoonlijk fijner vind haken.
En ook wel omdat er rood en roze garen bij zal, en het is voor haar kleinzoons,
dus daarom heb ik het maar in een andere kleur gedaan.
 

 
                              Ik zeg, weer goed gelukt en heb het graag gedaan.


                           Hier moest de aap nog in elkaar gezet worden.

                           Tussendoor heb ik ook nog aan 'n Katniss cowl gewerkt,
                              maar daar in mijn volgende blogje meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten