vrijdag 19 augustus 2016

Nog maar eens n poncho

Deze mooie poncho gehaakt.
 
Was best vlug klaar en leuk om te doen weer.
 
  Heb alleen ander garen en andere kleuren gebruikt.
Ander garen , omdat ik het garen niet hier in nederland kon vinden.
Wel alleen in wol, en dat wil ik niet, maar niet in katoen/wol.
 
Oh ja, en de franjes heb ik ook weg gelaten, omdat ik dit persoonlijk mooier vind.
 
 
Deze poncho viel de nek door het garen groter uit, dus...
heb ik m later veranderd.
 
 
Hieronder de veranderde versie, heb m iets langer gemaakt,
zodat hij past bij n groter kind.
 
 
 
 
 Het patroon komt uit het boek Haakspiratie van Janneke Assink.
                                      Beter bekend onder de naam Jip by Jan.

 
 
                   

                                     Dit is het boek, het is een prachtig boek.
                                                   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten