zondag 15 mei 2016

Gehaakt Schaap Stef

Gehaakt Schaap Stef
 
Met het Schaap ben ik al een tijdje bezig.
                                        
                                         Het patroon heb ik zelf ontworpen,
       dus daar gaat ook wel even tijd in zitten om het ook helemaal goed op te schrijven.


             Heb al eerder zelf een patroon gemaakt van een schaapje
                           maar het patroon had ik niet op geschreven.

                                 Dus deze keer heb ik dat wel gedaan.

                           Moet m alleen nog n keer haken of dat alles klopt,
                                en dan kan ik het patroon verder uitwerken.



                                                 Ik vind m super gelukt,
                                              met zijn mooie truitje aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten