zaterdag 23 april 2016

Mini Haaksels


Ik heb divese kleine projectjes gemaakt, ook omdat ik niet wist wat ik zou gaan maken.

            De kleine dingetjes waren vlug klaar, en... ik heb ze meteen afgemaakt.
    
               Dat is ook weer eens wat nieuws voor mij,dus dat scheelt ook weer.


                     De kleine diertjes komen uit het boek van Christel Krukkert: 
                                               Amigurumi Alfabet  haken.



                 En de ijsjes en auto komen uit haar boek Amigurumi Cijfers Haken.







De  sleutelhanger minion heb ik zelf bedacht, een collega had hier om gevraagd.
                            En dus vertelde ik haar dat ik het zou proberen.
                     Heb het 2 x geprobeerd en dit is uiteindelijk het resultaat.

                                      Vind m wel goed gelukt, al zeg ik t zelf.

 
Het resultaat van de andere Minion volgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten