vrijdag 24 oktober 2014

Kameleon

                           Deze mooie knuffel wilde ik ook al heel lang maken,
                        maar steeds kwamen er weer andere leuke dingen tussen.

                 Zoals Simba, de leeuwenkoning, maar die heb ik ff laten rusten.
             Omdat ik de ogen niet goed krijg, het is nl.een buitenlands patroon
                               en soms niet goed of maar half beschreven.
          Dus daar gaat veel tijd in zitten en met de beurs op komst heb ik die nu niet.

                                 Dus ben ik toch maar aan de kameleon begonnen.
                                     
                                        En hier is ze dan Karen Kameleon.




\                                            Ze maakt van die rare kunstjes.


 


                       Het patroon is er wederom een van Christel Krukkert.
                               En komt uit het boekje kleine knuffels haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten