woensdag 27 augustus 2014

Kikker

                      Deze mooie kikker ben ik een paar weken geleden mee begonnen,
                              maar er kwamen natuurlijk nog wat projecten tussen,
                                         die nog moesten worden afgemaakt.
                                    En dat heb ik ook als eerste maar gedaan.


              Daarom heb ik besloten om nu maar aan een nieuw systeem te beginnen.
                                                 
                                                      "meteen afmaken".

Zeker nu er in november een beurs zit aan te komen "moet" alles wel klaar zijn.




          En toen heb ik daarna de kikker natuurlijk wel zo snel mogelijk afgemaakt
                           Hij heeft een mooi blauw/rood gestreept shirtje aan.

                         Al de knuffels die ik nog heb gaan mee naar een beurs,
                          en deze word gehouden in het wijkhuis De Boerderij,
                                                 op zondag 16 november.

Groetjes.....

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten