donderdag 17 juli 2014

Het in elkaar zetten van de knuffels


Zo de vakantie is voor mij begonnen, dus geen vrijwilligerswerk en geen oppassen.
                    Ga du nu maar gewoon even door met dingen in elkaar zetten,
                         ook al vind ik dit het minst leuke van het haakwerk.

               Maar het moet nu wel, want in november ga ik op een beurs staan.
 


                     En aangezien ik altijd alles haak, maar dan niet in elkaar zet,
                                              loop ik ...wat achter, ha,ha.

                            Het is wel een lekker rommeltje op de tafel.
                 

         Dus vandaag de 2e ezel in elkaar gezet. alleen nog de staart en haren,                    
                       maar daar ben ik nog niet over uit , wat het zal worden en
                          dan natuurlijk de ooievaar, die moet nog een muts.
 
                  En ik moet eerlijk zeggen, het geeft wel een voldaan gevoel
                                   als je dan verschillende dingen af hebt gemaakt.

                               En ik heb me nu voorgenomen om waar ik mee bezig ben,
                                    ook maar voortaan meteen in elkaar te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten