donderdag 26 juni 2014

Takelwagen

                        Eindelijk heb ik weer eens wat af, heb ook weinig tijd gehad.

                      Oppassen op de kleinkinderen, mijn vrijwilligerswerk , etc. en
                                     de rest, zoals  wassen , strijken en
                                             poetsen moet toch gebeuren.

                       
                             Klaar is hij: de takelwagen, van Christel Krukkert,
                                               uit het boekje "autootjes haken."
                 
               Ik heb alles waar ik mee bezig was om te haken, er voor laten liggen.
                              
                                Zelf vond ik  het een zeer bewerkelijk patroon.
                                       
                        Maar goed het resultaat mag er zijn, ben er best trots op.


Heb 'm alleen niet in het geel gemaakt, zoals in het boekje, maar in het aqua blauw.




 En knap van mij zelf, ik heb 'm meteen in elkaar gezet en niet laten liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten