vrijdag 4 oktober 2013

Pony Leila 1

         

          Leila de pony ben ik 23 september mee begonnen, maar ligt even stil.
                                          Komt uit het boek Zoomigurumi.

                             Hier is pony Leila klaar, maar heeft nog geen haren.
                             Ik weet nog steeds niet welke kleur ik die zal geven.

 
Ik vind het nu al een beauty.





 

         Ik moest de oogjes nog bestellen, die zijn intussen binnen en kan ik verder.
Maar ik ben er nog niet uit welke kleur haren ik zal maken.
 


Ook wil ik de kamelen van Christel Krukkert nog  gaan maken uit haar nieuwste boekje : haak je eigen kerststal.
De kameel wilde ik  al eerder maken uit een ander boekje, maar dan moest het met harig garen en dat vind ik toch iets minder leuk om te haken.

 
 
Nog genoeg ideeën dus om te haken.
 
Nu nog de tijd en geen last van mijn slijmbeurs ontsteking, dan komt het er wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten