vrijdag 15 juni 2012

Ooievaar


                       Deze mooie ooievaar heb ik gemaakt in 2011 en wist nog niet
                                       dat hij voor mijn dochter zou worden.
Toen ze wist dat ze zwanger was heeft ze gevraagd of ik voor haar zo'n mooie ooievaar wilde maken. Ze had hem nl. ergens gezien en vond hem fantastich.

                       Ze was toen al zwanger  van mijn kleinzoon Sven.
                              Maar dat mochten wij toen nog niet weten.
                   Gelukkig was hij toen al bijna af, alleen nog in elkaar zetten.
      .
                                       Kleinzoon Sven is in juni geboren en
                    toen heb ik de ooievaar helemaal afgemaakt en er natuurlijk
                                              de blauwe muts op gedaan.
                                           Ze was er ontzettend blij mee.





                       Oh ja, vergeten te vermelden dat het patroon komt uit
                       het boekje Baby cadeautjes haken van Annemarie Arts.
    .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten